rozmah.com.ua

Часті питання

1. Як оформити замовлення на сайті?

Якщо ви незареєстрований користувач, Ви можете зробити це у процесі покупки: досить обрати товар потрібного розміру, який Вас зацікавив, додати його у кошик та перейти до оплати і заповнити форму, яка потрібна для реєстрації замовлення. Також, ви можете зареєструватися раніше у розділі «Особистий кабінет». Різниця у тому, що при оформленні замовлення Вам не потрібно вводити свої особисті дані кожного разу. При бажанні, кожен зареєстрований покупець може отримувати повідомлення про акційні пропозиції та новинки.

2. Чи потрібна передоплата?

Ні. Ви можете або відразу оплатити замовлення і ми відправимо його Вам, або отримати товар післяплатою та оплатити замовлення на пошті. У разі самовивозу оплата відбувається на місці.

3. Як мені підібрати потрібний розмір?

Усі вироби нашої торгової марки шиються та перевіряються за розмірними сітками. Також її можна знайти в описі до товару. Щоб зрозуміти, як правильно визначити свій розмір, Ви можете подивитися наші навчальні відео.

4. Як швидко отримаю я товар?

Якщо товар є в наявності, то він відправляється протягом доби після оформлення замовлення у будній день та протягом 2-3 днів на вихідних. Термін доставки залежить від способу відправки. Якщо товару в наявності немає, то він відшивається 14-21 робочий день, після чого відправляється клієнтові. Наш менеджер веде Ваше замовлення та сповіщує про всі його статуси.

5. Які існують варіанти доставки?

Ознайомитися зі службами доставки ви можете у розділі «Доставка». Для відстеження етапу доставки пропонуємо скористатися даним сервісом posylka.net

6. Який спосіб оплати мені обрати?

Ви можете обрати будь-який запропонований спосіб оплати, у залежності від уподобань та Вашого територіального розташування. Ознайомитися з варіантами оплати ви можете у розділі «Умови оплати».

7. Чи можливий обмін товару або повернення?

Так, звичайно, адже ми цінуємо своїх покупців. Якщо куплений розмір Вам не підійшов, ми поміняємо його на інший. У разі, якщо ви хочете повернути товар, ми приймемо його та повернемо Вам гроші, за умови того, що речі не були у використанні та на них збереглися всі етикетки. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

8. Чи можу я забрати товар самовивозом?

Залежно від Вашого територіального знаходження. Якщо Ви ставите позначку «самовивіз», наш менеджер зв’яжеться з Вами і розповість, чи можливо це здійснити.